[LUGOS-PROG] Linux in Siolov ADSL

Rok Krajnc rok_krajnc at lycos.com
Mon May 13 13:04:30 CEST 2002

Obviously there are more manuals to be read :)

Jaz bi zelo rad izvedel, katere porte sploh uporablja masquerading ... zgleda da bo treba zacet uporabljat tcpdump & company ...

Meni se je zdelo zelo cudno tole:
Eksplicitno sem deny-al vse, kar pride iz interneta, nakar se izkaze, da se lahko se vseeno iz interneta telnetam na gateway masino???

Se mi zdi, da bo treba tole se nekaj casa studirat ... kot NAT deluje brez problema (mi je ratalo v prvem poskusu), kot firewall, mi ga pa se ni uspelo dobro usposobiti.
Jaz zdaj uporabljam masquerading samo za 'prevajanje' ip-jev, security mam pa urejen z hosts.allow in inetd.conf.

Jaz sem nekako zacel s (advanced) primerom iz ip-masqerading-howto, potem sem ga pa primerno priredil.
Stvar je delovala takoj, neodvisno od portov 80, 21 ...

Aja - jaz imam 2.4 kernel in uporabljam iptables ...

Ce bos kaj pametnega zvedel v tej smeri poslji kak mejl ...

lp, rok