bash 2.05a.0(1)-release - epilog

Miha Tomšič miha.tomsic at guest.arnes.si
Sat Mar 30 09:46:49 CET 2002

	Hojla!

Skrbnik debianovega paketa bash mi je končno odgovoril, da bo popravek v
naslednji verziji. Juhu.

Kako bodo to rešili pri SuSEju, ne vem. A se samo meni zdi, ali SuSE
nikjer ne ponuja izvornik .srpmjev za svoje pakete? Vsaj na netu jih nisem
nikjer našel.

Edina zadeva, ki mi resnično ni jasna je poročilo Marka B., da mu
2.05.8(1)-release na 'RedHat Linux 7.2' z glibc-em '2.2.4-19' ne deluje
pravilno.

Še enkrat hvala vsem za sodelovanje.

	Miha...

PS Pri Linuxu je vedno tako, da vsak poskuša razrešiti samo svoje
težave...

 - Miha Tomšič --- C. na postajo 55 -- SI-1351 Brezovica pri Lj. --- SLOVENIA -