[LUGOS-PROG] napake

Pero pero13667 at yahoo.com
Tue Mar 26 12:19:20 CET 2002

Branko F. Grae`ner wrote:

> algoritem je že ok ;) samo deluje ne pravilno na linuxu :)
>
> potem sem šel za hec vse konstante zamenjati s pravimi števili in zopet
> skompilal. sedaj na linuxu deluje tudi rekurzija, vendar samo tista brez
> optimizacije.
>
> da je vse skupaj še bolj smešno.
>
> brane

Take napake se ponavadi pojavijo ce pises v del pomnilnika, ki ni
rezerviran za program. Tako programi lahko deluejo povsem pravilno ce
mas sreco(to je v bistvu nesreca ker je napako zelo tezko odkrit, ker jo
panavad isces na popolnoma napacnem koncu). Lahko pa napaka v enem deli
povzroci nedelovanje popolnoma drugega dela programa.

Daj prever ce prekoracis kako globalno spremenljivko.

Pri optimizaciji se lahko prestavijo lokacije nekaterih spremenljivk v
pomnilniku, zato je cist mozno da zgleda kot da ne dela zarad optimizacije.

lp,
Pero