napake

Branko F. Graèner branko at edico.si
Tue Mar 26 01:27:16 CET 2002

pozdravljeni.

spisal sem preprost programčič v ansi c-ju, ki računa fibonaccijeva števila.
problem je, da ne deluje na vseh platformah pravilno.

FreeBSD: 4.5-STABLE, gcc-2.95.3
deluje popolnoma pravilno, tudi z optimizacijo -O, -O2, z -O3 ne deluje več
samo fib_rek_e() => vrne 0 za kakršnokoli spodobno cifro

RedHat 7.2, gcc-2.96-RH

- brez optimizacije: ne deluje pravilno noben izmed rekurzivnih algoritmob
- -O2 => ne deluje pravilno noben izmed rekurzivnih algoritmov
- -O3 => ne deluje pravilno noben izmed rekurzivnih algoritmov

Borland C++ 5.5
ne deluje pravilno noben izmed rekurzivnih algoritmov, fib_rek_e() celo
povzroči napako v stacku, tako da winsi killajo program med izvajanjem

zdaj me pa zanima, kaj je narobe z mojim programom, da se na različnih
platformah dobijo taki različni rezultati in od kod te napake?

brane