[LUGOS-PROG] Bash si sladak

Blaz Antonic blaz.antonic at havn.com
Wed Mar 20 17:27:31 CET 2002

IMHO:

Ce je kdo od vas kdaj na pamet pisal sortirne algoritme, ki se jih je
nekako na pol zapomnil, se verjetno spomni podobnih rezultatov. Brez da
bi gledal na tisti seznam (kaj dela in kaj ne) se mi zdi, da je za vse
skupaj kriv glibc, bolj tocno kaksen del, ki skrbi za primerjave in se
zato uporablja pri sortiranju.

Ce bi bil problem v "random" generatorju (z nespreminjanjem seeda), bi
dobili tak rezultat, kot je tisti spodaj .. kar ocitno ni to.

> Ena zanimiva s 1. H-PUX-a:

Ja, seed se ne zamenja.

Blaz Antonic

In ja, ce sem brcnil v temo, dobi tisti, ki mi dokaze da bug nima niti
najmanjse veze z primerjanjem med sortiranjem oz. med premikanjem
vrednosti po "tabeli" in v zacasno spremenljivko en pir, iskat ga bo
prisel sam :)