ponovitev session id? je to mogoce???

Matej Kovacic matej.kovacic at uni-lj.si
Thu Mar 7 19:36:04 CET 2002

Ziv!

Zanima me ce je mozno da se session_id dvakrat ponovi?

V PHPju sem napisal en malce bolj advanced stevec dostopov. Zadeva userju
podtakne cookie, ki potece v mesecu dni in na podlagi tega ugotovi
kolikokrat je v tem mesecu obiskal spletno stran.
Ob vsakem novem obisku odpre tudi session in potem v okviru session_id
beleži gibanje po strani. Seveda za vsak session shrani tudi IP, browser,
ipd.
Skripto preprosto vkljucim z include_once(webcount.php) in to je to.

Spodaj prilagam opis tabel in program (itak ga nameravam dati pod GNU-GPL).
Zadeva se zapisuje v tri tabele, ker zelim prihraniti prostor na disku.
Potem bi te tabele lepo exportal v excel oz. SPSS (nek statisticni
software), kjer bi potem delal analize.

Evo problema:

Podatke zapisuje v MySQL bazo. Ko sem podatke potegnil v Excel, sem dobil
tole:

3475865a803edf8d3f3e7521d161a7b6
se pojavi ob casu 2002-03-07 08:35:08 in casu 2002-03-07 11:42:03

Dva zapisa ob razlicnih casih se ponovita. Kako je to mogoče?

Zadeva se v bistvu ponovi trikrat, recimo:

7d1aea9823a1ce4362e7a8c8e6651aff se ponovi ob
2002-03-07 09:34:32 in 2002-03-07 10:17:04

49598d9a1be05e6821ef360c9501b65e pa ob
2002-03-05 16:12:03 ter
2002-03-05 18:22:26

Gledam naprej in ugotovim da je v tabeli wc_cookieident zabeleženo da se je
uporabnik s cookie_id = 3475865a803edf8d3f3e7521d161a7b6 na strani pojavil
trikrat.
Dvakrat je dobil isti session_id, enkrat pa drugacnega.

Tri mysql tabele:

CREATE TABLE wc_cookieident (
  cookieid varchar(32) default NULL,
  num_visits mediumint(5) default NULL,
  firstlogindatetime datetime default NULL,
  nocookie tinyint default NULL,
  cookieerror tinyint default NULL
) TYPE=MyISAM;

CREATE TABLE wc_sessionident (
  sessid varchar(32) default NULL,
  cookieid varchar(32) default NULL,
  IP varchar(15) default NULL,
  host varchar(80) default NULL,
  referer varchar(150) default NULL,
  browser varchar(80) default NULL,
  acclang varchar(40) default NULL,
  sessionstartdatetime datetime default NULL
) TYPE=MyISAM;

CREATE TABLE wc_moving (
  sessid varchar(32) default NULL,
  location varchar(150) default NULL,
  accessdatetime datetime default NULL
) TYPE=MyISAM;

PHP program je pa prilozen v attachmentu.

A kdo ve v cem je trik??? Mogoce bi morala seja po dolocenem casu poteci
(kako to narediti), ali pa je kaj tretjega...?

lp, Matej