[LUGOS-PROG] checksum

Blaz Antonic blaz.antonic at havn.com
Sun Jun 30 02:09:47 CEST 2002

> Si preprican, da tisti '=' ni tukaj prevec? Pa 'abc' se meni tudi zdi
> odvec, ceprav napacen ni. No, odvisno...

Mozno, pisal sem iz glave, zato je bilo verjetno vmes nekaj napak in
zmesan vrstni red poskusov.

>       sum += ((unsigned short *) var_abc)[i];

Ja, na koncu sem tudi jaz prisel do tega, z enim vmesnim korakom (drug
pointer, ki kaze na isto stvar). Bom verjetno popravil .. 8 bajtov je 8
bajtov.

> Ojej! Clovek dobi obcutek, da ne ves, kaj posamezni gradnik pomeni, ampak
> programiras kar tako s poskusanjem v stilu, ce bo delalo bo delalo, ce ne,
> je pa kriv "neumni" prevajalnik, ki ni naredil tega, kar sem *hotel*, da
> bi naredil (ampak je naredil to, kar sem mu *povedal*, da naj naredi).

V bistvu imas prav :) Navajen sem (bil) na druge jezike, zdaj mi gcc
dela probleme. Moja originalna resitev je bila brez oklepajev okrog
"(unsigned short *) var_abc" - do tam je moje razumevanje se slo, vse
naprej je bilo pa eksperimentiranje in speganje drugam - in zato stvar
ni delala.

> Zaradi tistega, ki se je odlocil deliti dinamicne IPje seveda.

:) Mnja .. posledica je, da ne morem tam vprasat v realtime.
Utemeljitev: ce ne bi bilo tega  bi en kup ljudi hodilo tja pisat CIAO
TUTTI in podobne stvari. Go figure.

> Ja, no. Kot sem prej napovedal, da bo kriv "neumni" prevajalnik...

Ja, K&R compiler se tukaj (verjetno) ne bi pritozeval, ker je manj
izbircen. Oz. drugace, prebavi tudi moje genijalnosti in to do
uporabljivih rezultatov :-) No, vazno je, da zdaj funkcionira .. zdaj pa
joys of ODS ..

Hvala vsem za odgovore !!!

Blaz Antonic