[LUGOS-PROG] PHP in session management + load balancing

Rok Krajnc rok_krajnc at lycos.com
Sun Jul 28 12:03:21 CEST 2002

> Ce pa mislis v organizacijskem smislu (= vsi podatki na enem
> mestu) je pa resitev z bazo verjetno najbolj uporabna (nekdo
> ti je predlagal Oracle).
>ne vem glede performance, je pa sigurno development cas veliko >daljsi, po moje se ne splaca.

php ima ze primeren mehanizem za session storage: session_set_save_handler() - to vzame malenkost casa, da sprogramiras shranjevanje v bazo.
Za bazo uporabi nekaj z malo overheada - recimo mySQL ali kaj bolj primitivnega.
mySQL das lahko na dedicated server, obstaja pa tudi verzija za clusterje - najbolj da pogledas na internetno stran. Verjetno bi se tudi dalo mysql skombinirati s kakim openmosix-om, samo tukaj bi se verjetno precej poznale zakasnitve zaradi I/O operacij - razen ce bi uporabil gigabit ethernet?
Sicer moras pa imeti res grozno veliko userjev - se pred enim letom sem postavil web server na 486-ki :)

lp, Rok