[LUGOS-PROG] strip...tease

Blaz Antonic blaz.antonic at havn.com
Thu Jul 25 21:40:21 CEST 2002

> Sem se malo igral z raznimi switchi in raznimi vrstami fajlov, ukaz file
> pri modulih javi, da so relocatable, zato sem jih pustil na miru. Knjiznice
> .a sem stripal samo z -g switchem (debug symbols), drugace ni mozno
> programa zlinkat staticno. Knjiznice .so s tem niso imele problemom in sem
> jih lahko stripal v celoti.

To bi znal biti del problema .. Linux/VAX (se) nima dinamicnih kniznjic,
uClibc (in ostale) je staticna, zato se verjetno program ni hotel
zlinkat. Kakorkoli, zdaj dela s kompletnimi knjiznicami. Baje ima en
mozak ze skoraj sportan glibc, ampak z njim so pa drugi problemi -
staticno zlinkan Hello World binary je dolg cca. 1.3 MB :)

Blaz Antonic