[LUGOS-PROG] PHP in session management + load balancing

Saso Filipovic Saso.Filipovic at vega070.com
Thu Jul 18 09:29:39 CEST 2002

> zadeve, ki dela
meni se zdi najenostavnejsa varijanta, da share-as neko lokacijo/direktorij, tako da PHP (z bilo katere masine) odlaga session fajle preko filesistema na ta sharean direktorij. Edino, kar je tej resitvi za ocitati, je morda performanca masin, ki do te lokacije v FS ne dostopajo lokalno.
Dodaten improvement bi bil, to lokacijo filesistema fizicno preseliti iz HDD v RAM (*ramdisk&Co.*)

Lep pozdrav,

Sašo Filipovič
Developer
WWI d.o.o. - Vega