[LUGOS-PROG] PHP in session management + load balancing

Matej Spiller Matej.Spiller at siol.net
Thu Jul 18 09:06:17 CEST 2002

> Zanima me, kako bi rešil session managemen (če to že ni) na farmi
> spletnih strežnikov, ki so v internet povezani preko zadeve, ki dela
> load balancing.
> Torej, ko uporabnik dela, mora biti seveda vedno v seji, vendar
> zahtev ne streže vedno isti strežnik. Sedaj me pa zanima, katera pot
> je najitrejša za izvedbo session managementa na farmi strežnikov.
> Edina pot, ki mi je prišla na pamet je ta, da napišem svoj session
> management modul, ki bi podatke shranjeval v SQL bazo. Verjetno pa ta
> stvar ne bi bila preveč skalabilna pri velikih obremenitvah.
> [...]

A ne bi bilo variante, da bi streznik, ki dela load-balancing, popravili
tako da bi isti ip (client) vedno dobil isti streznik (kak ip caching).
Verjetno je to manj dela kot pa pisati session manager, ki bi to delal.
Lahko pa seveda client drzi v svojem cookiju sejo, samo bi morala biti
criptirana zaradi securitija. Drugace tudi zapisovanje v bazo ni slabo, samo
bi moral poseci po kakem komercialnem produktu (Oracle, ki ima load
balancing zelo postiman).

lp, Matej