[LUGOS-PROG] PHP vprasanje

Saso Filipovic Saso.Filipovic at vega070.com
Tue Jul 16 15:57:21 CEST 2002

> Hm, navodila mislim, da so dobra, cene jih pa poisci kje
> drugje. Google je zelo uporabna stvarca. Provi kaj poiskat od
> JSP-ja, pol se pritozuj nad dokumentacijo, kajti za JSP jo je
> zelo malo... :(

sem ze iskal. Ce das string PHP, ti najde polno pokvarjenih php sajtov,
kjer javlja napake, da 'nekaj.php ne dela dobro', tako da to ni ravno
najboljsi nacin. Med 'links' na php.net je tudi nekaj korisnih zadev, pa
zend.com/manual je tudi v redu. Toliko, ce sem spotoma se komu pomagal.
Kljucno vprasanje pa se vedno ostaja: ce v PHPju z dveh/treh koncev
pisem v txt file, kaj lahko tam pricakujem ? zbrko/garbage ali ostalim
ne dovoli pisati v file, ali kaj tretjega ?

LP, Saso