[LUGOS-PROG] PHP vprasanje

Saso Filipovic Saso.Filipovic at vega070.com
Tue Jul 16 14:48:42 CEST 2002

> Zakaj ga pa ne bi odprla, ce je ze odprt ? Ali PHP vsak file zaklene ?
>
> Takih problemov nisem imel ze odkar sem zbrisal zadnjo DOS
> particijo ;).

ne vem, na tem podrocju sem nov, vendar se mi zdi nekako logicno, da PHP
preko sistemskega klica odpre file, in dokler ga ne zapre, ga druga
instanca skripte pac ne more, sploh, ce je odprt za pisanje. Ne
predstavljam si, da bi bilo izvedeno bilo kako drugace.
Drugace pa ne vem, ce je glede tega kaksna razlika med FAT16 in ext2
filesistemom, pac vsak po svoje skrbi za konsistenco svojih fajlov in
oba poznata lock-anje fajlov. AFAIK.

LP, Saso