PHP vprasanje

Saso Filipovic Saso.Filipovic at vega070.com
Tue Jul 16 13:54:30 CEST 2002

morda kdo pozna delovanje PHP funkcije 'file()' bolj poglobljeno? V navodilih ne najdem nic bolj natancnega kot grobo funkcionalnost.
Zanima me predvsem lock-anje fajla, torej ce je file ze odprt (recimo v write nacinu), funkcija nikakor ne bi smela uspeti, ampak bi morala pocakati, in probati znova, vsaj nekajkrat.
Pisem namrec PHP skripto, ki bo za vsak req. brala iz tega fajla, vcasih pa tudi pisala vanj, pa me zanima, kako naj se izognem tezavam, kadar file() funkcija fajla ne bo mogla odpreti, ker bo ze odprt.
Za vsak odgovor se vnaprej zahvaljujem.

Lep pozdrav,

Sašo Filipovič
Developer