[LUGOS-PROG] strip...tease

Blaz Antonic blaz.antonic at havn.com
Tue Jul 16 16:15:18 CEST 2002

> Naceloma ne, saj ukaz 'strip' odreze vso informacijo, ki jo potrbujes za
> debug-iranje programov. Ce tega ne nameravas, potem je to cisto dobra
> pot za zmanjsanje zasedenosti diska.
>
> Se drugace: na alphah smo enkrat z enim komercialnim F90 delali ene
> knjiznice in ce te ('domace') knjiznice niso bile po-strip-ane programi
> sploh niso delovali (so se sesuvali se pred zacetkom :( ). Seveda je
> bilo potem strasno nerodno, ker jih nismo mogli debugirati, ampak saj so
> bili itak brez napak :}

Hmm, jaz imam drugacno izkusnjo: nekaj bistvenih knjiznic za Linux/VAX
je imelo stripped debug info, rezultat je bil, da ni bilo mozno
skompajlat niti programcka tipa "Hello World!". Ko sem dobil vse
knjiznice (uClibc, ncurses, etc.) v "normalni" obliki je delalo brez
problemov. Mogoce je kriv strip ker je ven porezal prevec stvari .. jaz
se na to ne razumem prevec, samo rezultat je bil zame nefunkcionalen.

Blaz Antonic