[LUGOS-PROG] BASH skripta!!!

Bosnjak Zoran ITWEV2 bosnjak at iskratel.si
Thu Jul 11 13:14:55 CEST 2002

Predpostavljam, da lahko iz pythona klices ostale programe...

Mogoce si bos lahko pomagal s programom "enscript"
.txt file (template) + nekaj formatnih dolocil + vnos .eps (crte) = .ps file
Iz .ps v .pdf pa nebi smel biti problem.

Za bolj kompleksne zadeve pa bo verjetno potreben "tex" ali "latex".

lp,
Zoran