[LUGOS-PROG] Pravila, etc...

Andraž andraz.princic at guest.arnes.si
Fri Jul 5 01:17:27 CEST 2002

Nevem, sam ponavadi folk laufa gore samo kak progi, pa kako igrico in
obcasno za net. Nekateri sploh ne opazijo, da so se jim sesuli. Ce bi pa
bila drugacna politika in bi v trgovinah dali na masine tudi linux-e ali
pa bi to dodali kot dodatno opcijo, ne pa da kr namestijo okna, bi morda
bilo drugaci, saj bi folk opazu razliko in bi jih zaceu uporabljat.
Nekateri pa sploh nevejo, kaj je linux. V solah ga sploh ne omenjajo,
tam so sami windowsi... :(

Lp