[LUGOS-PROG] Pravila, etc...

Bostjan Muller neonatus at neonatus.net
Thu Jul 4 20:01:36 CEST 2002

On čet, 2002-07-04 at 18:45, Pero wrote:
> [...]

<snip>
> V glavnem linux je super zadeva kot router pa www
> strznik(laufa dokler stroma ne zmanka), za desktop pa
> sucks, posteno.

Ocitno si prevec izbircen/razvajen.

Jaz ne uporabljam drugega kot linux, tako za desktop kot server
platformo, kljub temu, da moram v sluzbi ponekod delati in vzdrzevati
winDOS masine se vedno prisegam na linux (zacel sem z windowsi in sem
sele nato presaltal na linux) in moram priznati, da lahko v linux-u
opravim vse potrebno delo in to hitreje kot na windos masinah. Kar se
tice stabilnosti, se mi pa v linux-u se v zivljenju ni masina tolikokrat
usula kot win NT 2000 ali win NT 4 (da o ostalih ne govorim), takrat ko
se mi pa je graficno okolje usulo pa tocno vem koga kriviti (blame
nvidia in njihove proprietary driverje za geforce).

LP

B.
--
[*] Bostjan Müller |n at neonatus.net| http://neonatus.net/~neonatus [*]