[LUGOS-PROG] Pravila, etc...

Andraz( andraz.princic at guest.arnes.si
Thu Jul 4 18:59:38 CEST 2002

To mas prow, da je za desktop zelo slaba zadeva, sam s casom se bo tudi
na tem podrocju razvila. Med serverji pa zadeva rula. Saj ze sedaj, ko
je prisel KDE2, je bila zadeva dokaj upoabna. KDE3 pa nisem se sprovu,
sam ga bom v kratkem. IE se pa zazene hitreje zato, kerr je integriran v
samo jedro. To je tudi glavni razlog, zakaj so tako nestabilni. Ce gre
IE gre vse. Edina pomoc je, da nemestis na novo windowse. NT in 2000 so
pa drugaci narejeni kot Win9x. Mi pa tezijo zaradi nekaterih progijev,
ki ne tecejo na njih.

Lp