[LUGOS-PROG] Pravila, etc...

Matej Kovacic matthai at mail.ljudmila.org
Thu Jul 4 15:34:29 CEST 2002

Ziv!

> zakaj so pa potem na lugos listi ce nimajo moznosti met linux ? sam to
> se mi zdi slb izgovor. zmer se da met opensource na kisti
No, zadeva je taka.
Doma seveda imam Linux in Winse... v sluzbi, kjer tudi berem maile pa zal ne
smem imeti Linuxa... Se za openOffice mi rahlo tezijo.
Je pa problem, ker uporabljam nek specificen software, ki tece samo na
Winsih.

Gor sem pa zato, ker je to programerska lista.

Se pa strinjam da se je treba drzati dolocenih pravil, sploh ce gre za
pravila, ki niso prevec zapletena.

Kar se tice evolucije je pa zal tako da prezivi najmocnejsi... ki ni vedno
tudi najboljsi. Oziroma - Wintendo je ocitno najboljsi na ekonomskem
podrocju. Upam da kmalu ne vec. :-))

lp, M.