[LUGOS-PROG] Nasvet

Simon Posnjak simon at activetools.si
Wed Jul 3 21:42:50 CEST 2002

On Wed, 2002-07-03 at 21:15, Andraž wrote:
> Hm, ste pa kr tecni. Folk kej je z vami? Ponavadi pisem v html-ju, ker
> pac posiljam take stvari, ki rabijo html, nevem pa zakaj bi mogu
> uporabljat plain-text, kr tega skor nobeden ne uporablja od mojih
> frendov... Pravil pa nisem prebru, zato ker jih ne nikoli in pravila so
> zato, da se jih krsi.

Posiljas take stvari, ki rabijo HTML? Hm, smem zvedeti kaksne so te
stvari, ki se jih da poslati le v HTMLju.

Poleg tega tvoji prijatelji (ne glede kdo so) niso ravno velika
referenca. Plain text mail je STANDARD na internetu, sploh pa na vseh
mailing listah. In ta standard se spostuje iz enega preprostega razloga:
marsikdo bere posto s katerim od tekstnih klientov in tam je precej
velik problem ce dobis posto v HTMLju in nato pol ure luscis ven tage...

Pravila pa raje zacni brat...

	lp simon