[LUGOS-PROG] serijski port in gsm

gdb gregor.malensek at k2.net
Wed Jan 30 23:48:48 CET 2002

Ja, tole zadevo sem gledal ze pred casom, pa so se takrat full
pritozevali, ces, da jim nokia ne da nobene dokumentacije in da morajo
vse protokole sami raziskovati. Prav zato sem se tudi "vrgu"na siemensa,
ki ima zadeve kar dobro pokomentirane.

Bom pa preveril, ce so stvar razsirili tudi na druge gsm-je.

cu