[LUGOS-PROG] sestevanje?

Fredi Najžar fredi.najzar at siol.net
Sat Jan 26 00:03:55 CET 2002

Dne 1/25/02, 11:03:48 PM, je Borut Mrak <b at aufbix.org> napisal na temo Re:
[LUGOS-PROG] sestevanje?:

> Ah...seveda se da, ampak jaz nisem ekspert za awk. Znal bi ti pa napisat
> zadevo v perlu. Po drugi strani pa - zakaj?! Mislim, preprican sem da
nimas
> toliko podatkov da bi tole na kaksnem navadnem pentiumu teklo vec kot
kaksno
> minuto na podatke celega meseca...

Pred 15-imi leti bi jaz to tudi v Clipperju ali pa Pascalu znal napisati,
če pa se
s tem več ne ukvarjaš vsak dan in zraven tega še zamenjaš OS pa ti te
stvari uidejo
iz navade in je treba zarjavele ležaje spet malo podmazati.

> Kako pa tukaj upostevas nizjo/visjo tarifo?

Dobro vprašanje. V prvi vrsti je bilo mišljeno samo seštevanje minut, ne
tolarjev.
je pa gotovo tudi to mogoče. Ko bo skripta gotova bomo videli, kako bo
vse skupaj
zgledalo.

Ena možnost je, da se seštevajo dinarčki v datoteki takoj ko se zveza
prekine in
glede na dan in čas se izračuna tarifa, po drugi strani pa je v
/var/log/messages
zraven vsakega zapisa tudi datum in ura, pa se bi iz tega prav tako dalo
napisati
kaj, ki bi tarfo pravilno zaračunavalo.
Če bi kdo to potreboval, bi že bilo vredno razmisliti.

Na koncu itak Siol poskrbi za pravo tarifo in te mahne po žepu.

Lp Fredi