[LUGOS-PROG] avtomatsko poganjanje skript

Andraz Tori andraz.tori1 at guest.arnes.si
Thu Jan 17 14:20:34 CET 2002

On čet, 2002-01-17 at 14:11, Marko wrote:
> A mi prosim konkretno napises kter program in kak zgleda ukaz... Bi rad spro
> bo varnost mojega streznika...

veš kaj, ob takihle me prime da bi napisal kar RTFM,

malce pobrskaj po webu... veš princip, veš na kaj je treba pazit, torej
veš toliko kot jaz, namesto tebe pa ne bom brskal po webu...

skratka probaj če ti deluje ukaz system v perlu, če ti, to ni dober znak
v primeru ko ne zaupaš tistemu ki je uploadal perl skripto ali pa ne
 zaupaš temu da je napisal varno skripto

system je seveda le eden od problemov, ampak zagotovo nisi prvi ki se je
s tem ukvarjal in boš našel na webu kaj pametnega...

Lep Pozdrav
Andraž Tori