[LUGOS-PROG] PHP dostop do baz

anze anze at volja.net
Mon Jan 14 20:01:43 CET 2002

Zivjo!

> a obstaja kakšen razred (class) za generičen dostop do baz podatkov, ki je
> neodvisen od posamezne baze?
Se mojih 5 centov: phplib (mislim da je na http://phplib.netuse.de, na
Debianu obstaja tudi kot .deb paket).

Zraven PHPlib je en class DB_Sql, ki je tocno to, kar rabis - genericen
dostop do baz. Sicer je pa phplib knjiznica, ki ima noter se avtentikacijo
(za PHP3, ki tega se nima), nakupovalni vozicek, templates... Mogoce je
preveliko kladivo za to, kar ti rabis, ampak jaz se raje enkrat naucim eno
vecjo zadevo kot pa da za vsak projekt uporabljam nekaj novega.

> rad bi imel nekaj podobnega, kot je perlov DBI modul, ki mu samo poveš s
> katero bazo bi se rad povezal, potem pa so vse operacije nad vsemi bazami
> enake. čudi me, da razvijalci php-ja niso ubrali take poti, kot so jo
> razvijalci perla.
Perla sicer ne poznam, se pa strinjam - to, da moras spreminjati aplikacijo,
ce jo preneses na drugo bazo podatkov, je nesmiselno. No, mogoce pa ze prevec
ekonomisticno gledam na razvijanje aplikacij... :)

LP!

Anze