PHP dostop do baz

Branko F. Graèner branko at edico.si
Mon Jan 14 03:00:21 CET 2002

pozdravljeni

mogoče se bo tole vprašanje zdelo neumno, pa vendar:

a obstaja kakšen razred (class) za generičen dostop do baz podatkov, ki je
neodvisen od posamezne baze?

ker trenutno nimam časa, da bi sam kaj takega spisal, me zanima, če je že
kdo kaj takega spisal, ali če je kaj takega na voljo na internetu?

rad bi imel nekaj podobnega, kot je perlov DBI modul, ki mu samo poveš s
katero bazo bi se rad povezal, potem pa so vse operacije nad vsemi bazami
enake. čudi me, da razvijalci php-ja niso ubrali take poti, kot so jo
razvijalci perla.

brane