x2c xBase compiler ali dBase,Clipper,FoxPro,Foxbase na Linuxu

Rok Krulec Rok.Krulec at fpp.edu
Mon Jan 7 12:31:26 CET 2002

Zivijo,

ali je ze kdo poskusal kdaj spraviti kaksne programe tipa xBase = FoxBase,
dBase, FoxPro, Clipper na LinuX platformo ?

Nasel sem eno fletno stvar, ki "skoraj" dela = x2c compiler, ustavi se le
pri linkanju. Potegnil sem source vendar mi ga z normalnim trudom ne uspe
spravit skozi.

Vse kar bi rad naredil je to, da bi odprl a.dbf z dvemi indexi in noter
vstavil en record. Moralo bi biti pa multi user proof. Imamo kaksno drugo
orodje, ki to zna ?

Rok Krulec

Portoroz/Slovenia, 07.Jan 2002 @ 12:14 CET
Public GnuPG key @ http://rok.fpp.edu/pgp.key