[LUGOS-PROG] javascript + php

anze anze at volja.net
Wed Feb 27 18:30:29 CET 2002

Zivjo!

> text += \"<font face=Verdana size=2>To okno se bo samodejno ugasnilo v 5

> Zdaj bi pa rad sledeče:
> 1. tam, kjer je besedilo "To okno se bo samodejno ugasnilo" bi raad vstavil
> link.
> Ni tako preprosto. Če dam dvojni narekovaj, ne deluje. Če dam enojnega, pa
> tudi ne. Če prej zaključim PHP in ga potem ponovno vkljucim (>...<?), prav
> tako en deluje. _Uporabljam namrec session, in php avtomatsko doda linku
> sessionID - in narekovaje spremeni.

Sessiona sicer nikoli nisem uporabljal, ker imam raje PHPlib za te stvari, se
mi zdi pa nenavadno, da bi PHP poleg linka spremenil narekovaje. Upam, da si
namesto \" dal \\\" - najprej escape iz PHPja, nato pa se iz JavaScripta.
Nekako takole:
text += \"<font face=Verdana size=2><a href=\\\"nekam.php\\\">To okno se bo
Lahko pa posljes konkreten (cimkrajsi) delujoc primer, pa bom se jaz poskusil
debugirati... Vec ljudi vec ve.

LP!

Anze