[LUGOS-PROG] RE: [LUGOS-ORG] Vabilo na skupscino in volitve

Matej Kovacic matej.kovacic at uni-lj.si
Tue Feb 26 09:09:27 CET 2002

Ziv!

> Kaj pa sprejetje dnevnega reda na skupscini/skupstini?
> Je ta tocka potrebna ali ne? Drugod vem, da je to prva tocka vsakega >
zbora drustva.

Sicer nisem član društva "in me nič ne briga" (in ne poznam zadeve), vendar
to ni nujno. Načeloma je treba imeti delovno predsedstvo, ki vodi zasedanje
in dnevni red, vendar o tem ni treba glasovati.
Lahko pa seveda občni zbor kot najvišji organ društva odloči drugače in
dnevni red ali delovno predsedstvo spremeni.
Ponavadi se da na koncu točka Razno, ni pa nujno.

Tako nekako je to urejeno v zakonodaji in v praksi... seveda pa je po mojem
mnenju prevelik formalizem škodljiv, najlepše je, če se ljudje vse zmenijo s
konsenzom in v prosti debati...

lp, Matej