VaxStation ?

Blaz Antonic blaz.antonic at havn.com
Mon Feb 18 00:06:33 CET 2002

Hello,

A kdo ve za kaksno firmo, kjer so/bodo dali stran svoje stare Vaxe (po
moznosti Vaxstation 3100 ali 4000 z KA43/43/46 procesorjem), torej nekaj
takega, za kar ni potrebno vilicarja za naokrog prevazat ?

Enemu mozaku tecnarim ze pol leta (kot mi je povedal sem za par tednov
zamudil nekaj MicroVAXov 3100 .. smrk :-((() in me je verjetno ze sit
tako da sem se odlocil se tukaj vprasat :-))) Kmalu bo tako kramo
verjetno nemogoce dobit, racunovodsko je ze zdavnaj odpisana in v vecini
firm so se je ze znebili ...

Blaz Antonic