[LUGOS-PROG] Skripta

Blaz Antonic blaz.antonic at havn.com
Thu Feb 7 04:10:47 CET 2002

> Vazno je da dela, v detajle se pa nebi spuscal :)

Saj to mene cudi :) V tvojem primeru se proces sicer nikoli ne konca (do
shutdowna), sicer bi ti IMO ostal zombie .. in predstavlja potencialno
nevarnost za sistem (prej sem pozabil omenit se pwd in umask).

Toplo ti priporocam, da si pogledas (zelo jederant) Unix programming FAQ
(use Google), tam je razlozeno kako in kaj je potrebno naredit in cemu
katera funkcija sluzi. Daljsa varianta tega je pa - kako nepricakovano
:) - R. W. Stevens, Unix Network Programming (Vol. 1, ce gledas novo
izdajo).

Blaz Antonic