[LUGOS-PROG] serijski port in gsm

gdb gregor.malensek at k2.net
Fri Feb 1 02:17:41 CET 2002

> Hmm, upraviceno .. konec koncev sem res samo en *delujoc* program - ki
> je z DCE komuniciral na tako visokem nivoju - videl od blizu in ta je
> uporabljal blocking I/O + select();

Tale tvoja ironija mi po pravici povedano cisto nic ne pomaga pri
odpravi problema. Da mi navajaš "kar nekej beres" in podobne opazke tudi
ne.
Nikakor ne dvomim v tvojo strokovnost in poznavanje komunikacij, vendar
si brez konkretnih predlogov in nasvetov nimam kaj dosti pomagati.

> ti si jih verjetno napisal ze na kupe tako da ves bolje od mene.

Ce bi bilo to res, najbrz ne bi spraseval ljudi, ki to vedo bolje od
mene. Vse kar bi rad, je, argumentirano in konkretno pomoc pri odpravi
tezave.

> Kako nenavadno ... Pogledat minicomov source (za I/O) je verjetno
pretezko ?

To je pravi predlog (seveda je par besed cisto odvec), ki po pravici
povedano meni sploh ni prišel na misel.

Ce sem te kakorkoli uzalil se iskreno opravicujem.

cu