[LUGOS-PROG] uporabniski vmesnik

Andraz Tori Andraz.tori1 at guest.arnes.si
Mon Dec 23 15:08:42 CET 2002

Na 1040650000, 2002-12-23 ob 14:26, je Matjaz Gutenberger napisal(a):
> Pozdravljeni!
>
> Zanima me mnenje linux programerjev. Ce bi pod linuxom zaceli razvijati resen komercialni program, katere knjiznice za uporab. vmesnik, razvojno orodje in se kaj bi uporabili. Glede na trenutno stanje je na izbiro:  Qt, GTK, OpenMotif(+ gcc in ostala GNU navlaka), Java, Kylix in morda se kaj. Pri vsem je potrebno upostevati dobro podporo za knjiznico ali orodje, hitrost, stabilnost, razvoj  v prihodnosti, delovanje na razlicnih platformah,....

za qt in kylix: afaik če bos mel closed source aplikacijo boš moral ali
kupit qt developer licenco, ali pa kylix licenco (ne moreš uporabljat
Open verzije)...

je pa res, da je verjetno z QT ali CLX veliko lepš programirat kot v
GTK... (vsaj po mojih minimalnih izkušnjah, že precej časa nisem na
tekočem)
imaš možnost tudi GTK-- (C++ bindingi za gtk)

btw: če rabiš multiplatformnost ti je na voljo še vxWindows...

drugače pa če se le da, sledi unix paradigmi in loči backend od GUIa (in
pri tem lahko uporabiš različna razvojna orodja)... na dolgi rok se to
velikokrat presneto izplača, je pa res da je to odvisno kakšno
aplikacijo maš...

Kar se pa razvojnega orodja tiče, težko boš našel kaj kar je na ravni
integriranosti Kylixa...
Imaš pa še možnost, da uporabiš Lazarus... sem enkrat sprobal, je kar v
redu delal..

lep pozdrav
andraž tori