[LUGOS-PROG] PHP, Zend & open source

Anze anze at volja.net
Fri Dec 6 16:24:10 CET 2002

Zivjo!

> to za extension: http://www.php.net/manual/en/phpdevel.php
> za referenco imas pa: http://lxr.php.net/

Pravzaprav bi rabil bolj razlago sourcev (nekaj takega kot je apidoc.txt in
apidoc-zend.txt poleg sourcev), vendar na nizjem nivoju - rad bi namrec
klical include(), vendar to ni funkcija, temvec language construct. Pregledal
sem parser, nasel funkcijo, ki jo klice PHP, ko includa, ampak tukaj se
ustavi - ne uspe mi pripraviti te funkcije, da bi delala. Za zacetek bi npr.
pomagalo, ce bi vedel, kdaj se uporablja CG() spremenljivke in kdaj EG(). CG
so compiler globals, EG pa executor globals, ampak zakaj to sploh delijo,
glede na to, da je PHP interpretiran? Verjetno ne najprej skompajlirajo in
potem izvedejo?

Hvala & LP!

Anze