[LUGOS-PROG] programiranje.com

Andra` Tori andraz.tori1 at guest.arnes.si
Wed Apr 17 13:31:05 CEST 2002

On Wed, 17 Apr 2002, David Klasinc wrote:

> Pohvalno, da so se lotili izdelave taksne strani!
>
> Ampak... Komu je namenjena? Kaksnemu resnemu obcinstvu najbrz ne... Vsaj
> dvomim... Recimo da so to sele zacetki in jim dam nekaj casa..

to bi bilo morda bolje njim napisat...
jaz sem malce reklame naredil, saj lahko pomaga vsem :)

> Slovnica na straneh je obupna... Tipkarske napake, nerazumljivo napisani stavki...
> ARGH! Kar groza me je brati...

ja tudi precej napak je v vsaj enemu clanku o Linuxu.. sem poslal popravke
zdi se mi dobro, ker predvsem programerskih clankov o linuxu je zelo malo,
razen nekaj iz monitroja, skoraj nic

LEP pozdrav
Andraz Tori