[LUGOS-PROG] Problem z <LF> in <CR>

Rok Krulec Rok.Krulec at acm.org
Thu Sep 6 23:52:04 CEST 2001

On Thu, 6 Sep 2001, Damir Dezeljin wrote:
> imam en anemometer, za katerega pise v manualu da naj bi vsako vrstico
> podatkov zakljucil z <CR><LF>, torej naj bi zgledalo nekaj takega:
> <podatek><CR><LF> ... no ce v dosu recimo z procomm programom naredim log
> datoteko je to tudi res, ce pa v Linuxu s svojim programckom berem iz com
> porta in pisem v datoteko, dobim <podatek><LF><LF> ... ne mi rect da sem
> falu pri pisanju programa, ker sem restartal kisto in naredil:
> cat /dev/ttyS0 >> log.dat in spet sem dobil isto sranje, torej
> <podatek><LF><LF> .

> [...]

Jaz naredim takole:

stty\
 ispeed 300 ospeed 300\
 rows 0 columns 0 line 0\
 intr ^C quit ^\\ erase ^? kill ^U eof ^D\
 start ^Q stop ^S susp ^Z rprnt ^R werase ^W\
 lnext ^V flush ^O\
 flush ^O min 1 time 5\
 -parenb -parodd cs8 -hupcl -cstopb cread clocal -crtscts\
 ignbrk -brkint -ignpar -parmrk -inpck -istrip -inlcr -igncr -icrnl -ixon\
 -ixoff -iuclc -ixany -imaxbel\
 -opost -olcuc -ocrnl -onlcr -onocr -onlret -ofill -ofdel nl0 cr0 tab0
bs0\
 vt0 ff0\
 -isig -icanon -iexten -echo -echoe -echok -echonl -noflsh -xcase -tostop\
 -echoprt -echoctl -echoke \
 < /dev/ttyS0

cat /dev/ttyS0 >> file.txt &

Hitrosti nastavi taksne kot imas in malo prelistaj man page od stty,
mogoce ti bo se kaksna fukcija rabla, ki je jaz nisem vkljucil.

Jaz zgornjo implementacijo uporabljam za branje podatkov iz Iskra
telefonske centrale iz 18. stoletja.

Rok Krulec

Portoroz, 06.Sep 2001 @ 23:45 CET
Public GnuPG key @ http://rok.fpp.edu/pgp.key