[LUGOS-PROG] Iskanje po netu s pomocjo PHP-ja...

Borut Mrak b at aufbix.org
Thu Sep 6 13:33:52 CEST 2001

Zdravo!

On Wednesday 05 September 2001 21:58, Mitja Znidaric wrote:
> Zdravo!
>
> A ima kdo kaksno kratko varianto PHP skripte da bi z njo brskal po
> neki bazi podatkov in nato najedne podatke izpisal?
>
> Zal nimam dovolj casa, da bi sam nastudiral celi PHP.

A ima kdo kaksno kratko varianto za instalirat Linuxe in postavit web
streznik in mail streznik in irc streznik, po moznosti preko browserja?

Zal nimam dovolj casa da bi prebral navodila, na CD-ju pa pise naj
vtipkam D:\Setup.exe, ampak ko to vtipkam se ne zgodi NIC!!!

Pa dovolj heca.

Enostaven search po bazi je res tako enostaven, da ne rabis kaksnih
posebnih primerov. Najdi si kaksen tutorial pa bos ze nasel notri.
Ce znas to narediti na kaksen drug nacin, se ti ni treba ucit PHP-ja.
Ce ne znas, placaj nekomu, naj ti to naredi. Nic ni zastonj.

Borut
b at aufbix.org
<Mikka> obstaja tudi M-spot!
<idiot_> Mengele spot?
<Mikka> pa R-spot po Ruglju...
<idiot_> hm
<idiot_> T spot po Torvaldsu
<idiot_> je pa ta tocka tam kamor se zarije tipka T ko pades z glavo na
 tipkovnico
<idiot_> od preutrujenosti