(OT) Samba, Windows, datoteke, casovni pas in kladivo

Goran Bervar goran.bervar at adapti.si
Tue Sep 4 11:01:37 CEST 2001

Dan dober,

Se opravicujem ker ni ravno neposredno programersko vprasanje ampka Samba mi
zre zivce in preden uporabim kladivo ...

Zadeva je taka: imam nekaj masin in skoraj vse z veckratnim zagonom (heh -
to je "dual-boot" ), povezanih v mrezo. Programiram prenosljivo C++
aplikacijo in ker so vedno problemi s tistim presnetim '\r\n' in '\n' nimam
izvorne kode na enem racunalniku ampak jih spreminjam in kopiram kot zmesan
med racunalniki. Vse lepo in prav, se programcek za konverzije in
sinhornizacijo sem napisal, ampak na dobrem starem Linuxu SuSE 6.2 mi Samba
vztrajno dodaja eno uro k casu kreiranja datotek, make pa ni ravno srecen,
da je cas postavljen v prihodnost.

Jasno da je problem nekje v nastavitvi ure, Sambe in casovnega pasu. Malo
manj mi je jasno, kako se tega najbolj elegantno znebim tako, da bi se vedno
vse ostalo delalo kot mora. Sistemska (CMOS) ura naj bi ostala na slovenskem
loklanem casu, ker mi drugace Windowsi ne bodo delali prav. Se pravi, da
imam TZ pod Linuxom nastavljen na Ljubljano, YaST u pa povem, da je CMOS na
lokalni uri (in seveda nimam pojma kako YaST spremeni Linux, da to
uposteva). Linuxova ura dela kot ura <s>, Samba pa ne.

Tezko verjamem, da sem prvi s tem problemom zato - ima kdo kaksen link na
FAQ ali How-to ali recept, kako enostavno prepricati Sambo naj za vraga ne
dodaja tiste ure?

LP,

goran