[LUGOS-PROG] sql in oracle

Ales Smodis Ales.Smodis at s-gms.ms.edus.si
Mon Sep 3 17:26:11 CEST 2001

On Mon, 3 Sep 2001, Nikola Cavar wrote:

> Zanima me kako lahko z SQL stavk(i|om) najdem v kateri tabeli
> in v katerem stolpcu se nahaja poljubna beseda.
>
> spisek vseh stolpcev in podatek v kateri tabeli se le ti nahajao
> je mozno dobiti v user_tab_columns.

Ne mores, ker tabele ne morejo nastopati kot parametri v DML SQL
stavkih. Pravzaprav zaradi tega ne mores napisati niti stored SQL
procedure. Moj nasvet je, da spises program, ki iterira po vrsticah
v user_tab_columns in dinamicno generira primeren SQL stavek za
vsako tabelo, ga izvrsi in prikaze, ali si kako drugace zapomni
vmesne rezultate.

                                                    -AlesS