[LUGOS-PROG] berkeley db editor

Matija Grabnar matija.grabnar at arnes.si
Mon Sep 24 10:20:48 CEST 2001

branko at edico.si said:
> pišem nekaj v perlu, ki uporablja berkeley db baze. zdaj me pa zanima,
> če obstaja kako orodje, ki bi znalo te datoteke nekako pregledovat in
> spreminjat. kao dbase za dos... nerodno je, da je treba za izpis in
> popravljanje podatkov pisat posebej program za to :)

Program za izpis je par vrstic v perl-u, in si ga napises enkrat za vselej.
(Ce uporabljas tie. In ce za delo z berkley db NE uporabljas tie, potem
ne ves, kaj delas).
Za hitre rocne popravke pa zazenes program za izpisovanje v debuggerju
in takoj potem, ko bazo odpre kar v debuggerju naredis popravke.

  #!/usr/bin/perl -w
use DB_File;
use Fcntl;
$status=tie %cachestats, 'DB_File', $ARGV[0],O_RDWR,777,$DB_HASH or
    die("Can not open $ARGV[0]: $!");

foreach (sort keys %cachestats) {
    print "$_ $cachestats{$_}\n";
}