[LUGOS-PROG] Header in DLL datoteke

Andra` Tori andraz.tori1 at guest.arnes.si
Sun Sep 23 15:39:50 CEST 2001

On Sun, 23 Sep 2001, [iso-8859-1] Gasper Rajsek wrote:

> Pozdravljeni!
>
> Tisti, ki obvladate C, ali bi mi lahko povedali kako se v C-ju napise
> "header" datoteka (*.h) in kako se pisejo *.dll datoteke. Pa kaksen primer
> mi napisite, prosim.

header datoteka so samo vse 'specifikacije' potrebne za uporabo funkcij in
spremenljivk, ki jih knjiznjica izvaza.

v Linuxu .dll datoteke ne obstajajo (v bistvu jih nekateri programi
uporabljajo preko WINEa, ko gre za kake zaprte codece ala DivX)

obstajajo .so (shared object) datoteke in to verjetno hoces ti ustvariti.
ustvaris jih tako da zlinkas vec .o datotek skupaj z
ld -shared

Lep Pozdrav
Andarz Tori