[LUGOS-PROG] instalacija tgz preko rpm

Primoz Peterlin peterlin at biofiz.mf.uni-lj.si
Mon Sep 17 17:27:30 CEST 2001

On Mon, 17 Sep 2001, Bosnjak Zoran RDVV wrote:

> pod redhat 7.1 imam instaliran paket x.rpm in potem se nekaj paketov, ki so
> od njega odvisni (x.rpm zato ne morem odinstalirati brez skode).
> Nato instaliram novo verzijo paketa "x" iz izvorne kode (./configure, make,
> make install). Sedaj delata obe verziji.

V tej točki si že zavozil.

> Vprasanje:
> Kako odinstaliram staro (rpm) verzijo? (rpm -e ne dela zaradi odvisnosti
> ostalih paketov).
> Seveda me najbolj zanima elegantna resitev (po moznosti beri brez "rm -rf"
> oz "--force").

Verjetno je "rpm -e --justdb" tisto, kar bi rad. To bi ti moralo paket
umakniti iz zbirke nameščenih paketov, ne pa ga v resnici zbrisati.

> Konkretno gre za paket python-1.5.2-30.i386.rpm.
> Zelim ga zamenjati z novim Python-2.1.1.tgz
> Hvala za odgovor.

Če bi vprašanje zastavil, *preden* si šel gverilsko nameščat, bi ti lahko
pomagali tudi z naslednjim URL:

ftp://rpmfind.net/linux/Mandrake-devel/cooker/SRPMS/python-2.1.1-3mdk.src.rpm

(Paket je za Mandrake, ne za Red Hat, zato ga je bolj varno še enkrat
prevesti).

Nasploh je naslov <http://rpmfind.net/linux/RPM/> nadvse koristen.

Lep pozdrav, Primož

--
Primož Peterlin,   Inštitut za biofiziko, Med. fakulteta, Univerza v Ljubljani
Lipičeva 2, SI-1000 Ljubljana, Slovenija.  primoz.peterlin at biofiz.mf.uni-lj.si
Tel: +386-1-5437632, fax: +386-1-4315127, http://sizif.mf.uni-lj.si/~peterlin/