[LUGOS-PROG] senzor

Ivan Zilic Ivan.Zilic at uni-lj.si
Mon Sep 17 12:37:22 CEST 2001

Zivjo !

> S tem se ne strinjam: RTAI Linux (Real-time) smo na letosnji...
> Menda seze tocnost merjenja casov na RTAI tja pod 10 ms.

Midva lahko le ugibava, za kaksne casovne zahteve gre v konkretnem primeru
(zato pa sem vprasal).

Drugace pa vstrajam pri svoji izjavi iz prvega sporocila.  ;-)

Glede na opis prvega sporocila sem dobil asocijacijo, da bi bila zadeva lahko
uporabljena pri sportnih merjenjih. Za to podrocje pa velja, da je tudi RTAI
Linux za vse sporte, kjer imas fotocelice, neprimeren (ce odmisliva ze osnovno
dejstvo, da so racunalniki prepovedani kot casovne baze).

					Pozdrav,  I+