[LUGOS-PROG] senzor

Ivan Zilic Ivan.Zilic at uni-lj.si
Mon Sep 17 10:42:42 CEST 2001

Zivjo !

> Sicer ne vem cisto, ce je tole pravi naslov za tako vprasanje,

Vcasih je bil pravi naslov OtherHW.38  ;-))

> Torej: na eni strani imam laser, na drugi pa senzor svetlobe,
> ki je povezan z racunalnikom. Rad bi vedel, kdaj se zarek
> laserja prekine in cas zapisal na racunalnik.

Kako natancen/tocen mora biti merjeni cas ?
Racunalniki niso najbolj primerne skatle za merjenje casov.

> Problem pri vsem skupaj pa je to, da imam zaenkrat
> samo laser in racunalnik;

Po moje bo najbolje, ce napises konkretno uporabo.
Mogoce je namesto laserja pametjene uporabiti IR LED diodo. IR LED
sprejemniki/oddajniki so poceni zaradi mnozicne uporabe v industriji zabavne
elektronike in gre za 'dodelane' elemente, ko ne potrebujes dosti dodatnih
elementov za povezavo.

Laser bi bil primeren za dolge razdalje, zaradi ozkega snopa pa imas hitro
probleme s namestitvijo in lovljenjem zarka... Hkrati bi pri vsej stvari bilo
pametno razmisliti o primerni modulaciji, da izlocis vpliv dnevne svetlobe
in/ali utripanja neonk.

> zanima me, kaksen senzor bi bilo potrebno uporabiti ter kako
> bi ga najlaze povezal z racunalnikom.

Poglej:
http://www.geocities.com/SiliconValley/Lakes/7156/laser.htm

Ce imas kaksna dodatna vprasanja, mi napisi privatno sporocilo. Da ne bova
spreminjala namena te liste.  O:-)

					Pozdrav,  I+