senzor

Andrej Lajovic andrej.lajovic at guest.arnes.si
Sun Sep 16 12:18:37 CEST 2001

Pozdrav!

Sicer ne vem cisto, ce je tole pravi naslov za tako vprasanje, ampak
vseeno. Situacija je taksna:

+-------+                                  +--------+  +------------+
| laser |----------------------------------| senzor |==| racunalnik |
+-------+                                  +--------+  +------------+

Torej: na eni strani imam laser, na drugi pa senzor svetlobe, ki je
povezan z racunalnikom. Rad bi vedel, kdaj se zarek laserja prekine in cas
zapisal na racunalnik. Problem pri vsem skupaj pa je to, da imam zaenkrat
samo laser in racunalnik; zanima me, kaksen senzor bi bilo potrebno
uporabiti ter kako bi ga najlaze povezal z racunalnikom. Za povezavo bi
bilo verjetno najlaze uporabiti paralelni port...? Kaksni predlogi?

Lep pozdrav,
Andrej

If for example the capacity of a LV gets too small and your VG containing
this LV is full, you could add another PV to that VG and simply extend
the LV afterwards.
                    --/usr/src/linux-2.4.5/Documentation/LVM-HOWTO