[LUGOS-PROG] JSP & MYSQL in SLOVENSKI SUMNIKI

Rok Krulec Rok.Krulec at acm.org
Thu Oct 25 10:38:39 CEST 2001

Nebi bilo slabo, ce bi poskusil v MySQL bazo preko MySQL admina =
web interface za MySQL, dodati kaksen sumnik in potem pregledati, ce ga
je zapisalo, saj bi tako lahko ugotovil ali je napaka v MySQL ali v Tomcat.

Sicer nisem nek strokovnjak ampak le: ali JAVA ne uporablja unicode = 2 byta za eno crko ?

Rok Krulec

Portoroz, 25.Oct 2001 @ 10:32 CET
Public GnuPG key @ http://rok.fpp.edu/pgp.key