Mailing - PHP - MySQL

Andrej Vidmar andro.vidmar at k2.net
Thu Oct 25 01:06:21 CEST 2001

Pozdravljeni,

Za web site, ki temelji na PHP  bi rad napisal skripto, ki bi brala
dolocen datume iz MySQL baze (npr. rojstni dan) in bi potem npr.
na tak dan avtomatsko emailala userju voscilo za njegov rojstni dan.

To samo kot primer, kasneje bo verjetno morala delati se marsikaj
drugega. (npr. ob dolocenih datumih mailati neko mailing listo-e,
sestavljeno iz userjev v MySQL bazi in podobno.... )

Ker sem na tem podrocju se bolj "svez" me zanima ce mi kdo
lahko pove kje bi lahko dobil kaksne informacije kako to realizirati,
se bolj bi se pa veselil ce bi mi kdo lahko poslal source kaksne
podobne ze delujoce skripte. Dobi vsaj za pivo... :-)

LP,

Andrej