[LUGOS-PROG] Linux

Marko marko at bass.si
Tue Oct 9 13:18:29 CEST 2001

Rad bi naslednje:
Imam recimo velik mail, ki ga posiljam vsak dan...da pa nebi obremenjeval
linka podnevi bi rad da bi se ta mail posredoval od mojega strežnika naprej
šele recimo zvecer....Tako bi morala obstajati kakšna skripta, ki bi
omogocala da dolocam uro in prejemnika ki bi bila le glede na pošiljatelja
enabled s strani skripte...

Upam, da nisem razlage prevec zakompliciro...

lp
Marko