[LUGOS-PROG] Linux programming

Jure Koren jure at aufbix.org
Tue Oct 9 08:27:15 CEST 2001

Once upon a time, say on Sun, Oct 07, 2001 at 03:04:25PM +0200, Miha Tomšič sat down and thought...
> Katero knjigo/e priporočate za programiranje v Linuxu?
> Tukaj mislim na knjigo, ki razlaga posebnosti Unix/Linux okolja, module,
> threade, shared memory, učinkovit disk I/O, TCP/IP pa po možnosti še GTK.
> Če noter piše še kaj o ./configure skriptah, make, gcc, CVS, RCS in emacsu
> bom skakal do stropa.

Precej od tega (no, ali pa lazem) pokriva Linux Application Programming
(mislim da je od wesley & addison). Tudi sicer ni slaba knjiga in jo
priporocam vsem, ki se mislijo spopasti s programiranjem, ne samo za linux
ampak bi radi razvili kaj ki bo delovalo povsod (a la configure && make &&
make install).

> Sem pozabil na kakšen pomemben aspekt?

Ti najbrz ne, knjiga pa verjetno je. Tezko je dobiti knjigo, ki bi
zajela vse, in kakor je rekel Rok: ustno izrocilo je se vedno zelo
dobri referencni material. V druzbi velikih se vsak dan se naucis
kaj novega.

--
Jure Koren                      |                       unix administrator
jure at kiss.uni-lj.si             |             gnu/Linux software developer