[LUGOS-PROG] intlov compiler

Pero pero13667 at yahoo.com
Fri Oct 5 22:43:17 CEST 2001

Seos!

Tole me je tolk zanimal da sem sel zadevo instalirat in skompajlat BladeEnc
(mp3 encoder)

tule so rezulati(gcc je bil nastavljen kot ga je nastavil configure, za icc
sem samo zamenjal gcc z icc v makefilih), cas sem meril z time

wav 44.1kHz 16bit stereo 4:20m -> mp3 128kbps

icc      gcc
26.058s  37.572a

mislim da je razlika dovolj ocitna. bladeend skompajlan z icc je zadevo
opravil v manj kot 70% casa ki ga je porabil bladeenc skompajlan z gcc

ko bom imel cas bom poskusil se qt in kde mal pospest, al pa avifile

Pri intelu pravijo da se kernela ne da ker icc  ne podpira gcc inline
assambly. Module bi se pa verjetno dalo, ce bo kdo to poskusil.

Pa se eno vprasanje: Kako bo configure preprical na skonfigurira za icc in ne
za gcc. (drugac pa hvalabogu za alias v bashu:)

lp,
Pero